Όταν έχει τελειώσει, βάζεις τις παλάμες σου στο πρόσωπό σου και λές «Γιατί, Θεέ μου, γιατί;». Στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν μια «διεθνή» και «εμπορική» ταινία που να συμπέσει με τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, τα μεγάλα μυαλά πίσω από την συγκεκριμένη γαλλική παραγωγή αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα φιλμ για θεατές… χωρίς μυαλά.
Κατ’ αρχάς, δεν μπορώ να καταλάβω το εξής: μια ταινία που λέγεται «Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες» και χαρίζει στον Αστερίξ και τον Οβελίξ, πάνω-κάτω, τριάντα λεπτά στην οθόνη. Και να φανταστείτε πως η ταινία διαρκεί δύο ώρες! Πώς, λοιπόν, οι σκηνοθέτες «γέμισαν» το υπόλοιπο ενενηντάλεπτο; Μία λέξη: Βρούτος. «Ποιος Βρούτος;», θα μου πείτε. «Ο Βρούτος δεν υπήρχε στο κόμικ!» Και νομίζατε πως αυτό θα σταματούσε τους σεναριογράφους από το να προσθέσει στην ιστορία ένα απαράδεκτο ερωτικό τρίγωνο μεταξύ μιας sexy «γλάστρας» με τρεις ατάκες, ενός ψευτο-μορφονιού Γαλάτη και ενός αντιπαθέστατου τύπου που τυχαίνει να είναι γιος του Καίσαρα; Χα.
Το σενάριο είναι ένα χάος. Ακόμη κι αν το είχε γράψει ο David Lynch, θα έβγαζε περισσότερο νόημα. Τι να σου κάνει μετά ο Delon στο ρόλο του Καίσαρα; Τι να σου κάνουν τα τρομερά σκηνικά και η άψογη παραγωγή; Τίποτα. Σε καμία σκηνή δεν έχεις την αίσθηση πως βλέπεις μια ταινία Αστερίξ. Οι δύο προηγούμενες ταινίες με τον μικρόσωμο Γαλάτη δεν ήταν άσχημες, αλλά μπροστά στο «Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες» μοιάζουν με αριστουργήματα.
Και μια συμβουλή: όταν φτάσετε λίγο πριν το τέλος της ταινίας, εγκαταλείψτε την. Θα με ευγνωμονείτε. Το τέλος της ταινίας είναι ίσως τα χειρότερα πέντε λεπτά στην ιστορία του σύγχρονου κινηματογράφου. Οι σκηνοθέτες θα έπρεπε να γράψουν ένα βιβλίο ονόματι «πώς να σκοτώσεις μια ολόκληρη ταινία δύο ωρών σε πέντε λεπτά». Μακριά!
2/10
Κατ’ αρχάς, δεν μπορώ να καταλάβω το εξής: μια ταινία που λέγεται «Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες» και χαρίζει στον Αστερίξ και τον Οβελίξ, πάνω-κάτω, τριάντα λεπτά στην οθόνη. Και να φανταστείτε πως η ταινία διαρκεί δύο ώρες! Πώς, λοιπόν, οι σκηνοθέτες «γέμισαν» το υπόλοιπο ενενηντάλεπτο; Μία λέξη: Βρούτος. «Ποιος Βρούτος;», θα μου πείτε. «Ο Βρούτος δεν υπήρχε στο κόμικ!» Και νομίζατε πως αυτό θα σταματούσε τους σεναριογράφους από το να προσθέσει στην ιστορία ένα απαράδεκτο ερωτικό τρίγωνο μεταξύ μιας sexy «γλάστρας» με τρεις ατάκες, ενός ψευτο-μορφονιού Γαλάτη και ενός αντιπαθέστατου τύπου που τυχαίνει να είναι γιος του Καίσαρα; Χα.
Το σενάριο είναι ένα χάος. Ακόμη κι αν το είχε γράψει ο David Lynch, θα έβγαζε περισσότερο νόημα. Τι να σου κάνει μετά ο Delon στο ρόλο του Καίσαρα; Τι να σου κάνουν τα τρομερά σκηνικά και η άψογη παραγωγή; Τίποτα. Σε καμία σκηνή δεν έχεις την αίσθηση πως βλέπεις μια ταινία Αστερίξ. Οι δύο προηγούμενες ταινίες με τον μικρόσωμο Γαλάτη δεν ήταν άσχημες, αλλά μπροστά στο «Ο Αστερίξ στους Ολυμπιακούς Αγώνες» μοιάζουν με αριστουργήματα.
Και μια συμβουλή: όταν φτάσετε λίγο πριν το τέλος της ταινίας, εγκαταλείψτε την. Θα με ευγνωμονείτε. Το τέλος της ταινίας είναι ίσως τα χειρότερα πέντε λεπτά στην ιστορία του σύγχρονου κινηματογράφου. Οι σκηνοθέτες θα έπρεπε να γράψουν ένα βιβλίο ονόματι «πώς να σκοτώσεις μια ολόκληρη ταινία δύο ωρών σε πέντε λεπτά». Μακριά!
2/10
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !! Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ . ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΣΤΑΡ ΠΛΑΣΑΡΕΤΑΙ ( ΠΑΡΚΕΡ , ΖΙΖΟΥ ) , ΠΑΡΑ ΣΑΝ ΤΑΙΝΙΑ . Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΙΞ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΗΘΟΠΟΙΟ , ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΤΟΧΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφή