Συντάκτης:DarkChild
Με τους σεναριογράφους να έχουν ήδη συμφωνήσει να εργαστούν τη βραδιά της τελετής απονομής των μουσικών βραβείων Γκράμι, μία παρόμοια συμφωνία για τα Όσκαρ δεν φαντάζει ξαφνικά και τόσο μακρινή. Ειδικά εφόσον σε περίπτωση αναβολής της τελετής απονομής της Ακαδημίας οι οικονομικές απώλειες θα είναι μεγάλες και θα επεκταθούν σε πολλούς κλάδους.
Η μη διοργάνωση της τελετής απονομής των Όσκαρ σημαίνει ουσιαστικά τα εξής: τέρμα οι διάσημοι σταρ στο κόκκινο χαλί, τέρμα οι επίσημες τουαλέτες και τα λαμπερά κοσμήματα, τέλος στον στολισμό με λουλούδια, τέλος στα πάρτι και στα διαφημιστικά έσοδα για τα τηλεοπτικά κανάλια, τέλος στις λιμουζίνες και στους μακιγιέρ για τη βραδιά της 24ης Φεβρουαρίου.
Ειδικοί θεωρούν ότι σε περίπτωση ακύρωσης της λαμπερής τελετής τα χρήματα που θα χαθούν θα φτάνουν τουλάχιστον τα 410 εκατομμύρια δολάρια. Και μπορεί η Ακαδημία να υποστηρίζει ότι έχει και δεύτερο πλάνο για την περίπτωση που οι σεναριογράφοι επιμείνουν να μποϊκοτάρουν την τελετή, αλλά πολλοί είναι οι κλάδοι που ανησυχούν.
Σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian υπολόγισε τις οικονομικές απώλειες για κάθε κλάδο, καταλήγοντας στο αστρονομικό ποσό των 410 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ένας κανόνας υποστηρίζει ότι οι υποψήφιες για Όσκαρ ταινίες κερδίζουν το 1/5 με 1/4 των εσόδων τους κατά το διάστημα ανάμεσα στην ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων και τη βραδιά της απονομής. Σύμφωνα με τον Ντάνι Ρόσετ, συνιδρυτή του στούντιο παραγωγής Overture Films «εάν ο κόσμος γνωρίζει ότι δεν θα γίνουν τα Όσκαρ και η μέση Αμερική δεν δει την τελετή απονομής, τότε μερικές ταινίες θα χάσουν».
Ταινίες όπως τα Μάικλ Κλέιτον, Θα χυθεί αίμα, Καμιά πατρίδα για τους μελλοθάνατους, Εξιλέωση και Juno μπορεί να γνωρίσουν απώλειες στο box office έως και 80 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το τηλεοπτικό δίκτυο NBC υπολογίζεται ότι έχασε από τη μετατροπή της τελετής απονομής των Χρυσών Σφαιρών σε απλή συνέντευξη Τύπου περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα.
Το πόσο αυτό θα αυξηθεί κατακόρυφα για το δίκτυο ABC που μεταδίδει τα Όσκαρ. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, θεωρείται ότι το ABC χρεώνει περίπου 1,5 εκατ. δολάρια για ένα διαφημιστικό σποτ των 30 δευτερολέπτων. Οι απώλειες για τα τηλεοπτικά δίκτυα θα μπορούσαν να φτάσουν λοιπόν και τα 120 εκατομμύρια δολάρια.
Αλλος μεγάλος χαμένος θα είναι οι εταιρείες που διοργανώνουν τα προ-οσκαρικά και οσκαρικά πάρτι. Τα πιο «φτωχικά» κοστίζουν 50.000 δολάρια, ενώ τα μεγάλα πάρτι, όπως αυτό του Vanity Fair φτάνουν και τα 800.000 δολάρια. Οι συνολικές απώλειες για αυτές τις εταιρείες αναμένεται να φτάσουν και τα έξι εκατομμύρια δολάρια.
Τη βραδιά της απονομής οι αστέρες αποτελούν κινητή διαφήμιση για πολλούς οίκους μόδας. Έχει υπολογιστεί ότι ένας σταρ μπορεί να αξίζει μέχρι και ένα εκατ. δολάρια σε δημοσιότητα για τον οίκο. Πολλαπλασιάζοντας αυτό το ποσό με τους δεκάδες λαμπερούς αστέρες που περπατούν το κόκκινο χαλί, μπορεί κανείς να υπολογίσει το κόστος.
Ακόμα και κάποιοι ηθοποιοί αναμένεται να ζημιωθούν από μία ενδεχόμενη ακύρωση της απονομής. Όχι βέβαια οι μεγάλοι σταρ, αλλά ηθοποιοί που είναι λιγότερο γνωστοί ιδιαίτερα στην Αμερική και που προωθούν ακόμα τη δουλειά τους. Μια τέτοια περίπτωση είναι και η ηθοποιός Μαριόν Κοτιγιάρ, υποψήφια για καλύτερη γυναικεία ερμηνεία για την ταινία Ζωή σαν Τριαντάφυλλο.
Επιπλέον, ο Τζακ Κάιζερ ανώτερος οικονομολόγος στην εταιρεία Οικονομικής Ανάπτυξης του Λος Αντζελες δηλώνει ότι η ακύρωση της απονομής θα μπορούσε να κοστίσει στις τοπικές αρχές, και σε άλλες εταιρείες παροχής υπηρεσιών του Λος Αντζελες έως 130 εκατ. δολάρια, ενώ τονίζει ότι η κοινότητα της Λατινικής Αμερικής που εργάζεται σε αυτούς τους κλάδους μπορεί να υποφέρει περισσότερο από τη μη διεξαγωγή των Όσκαρ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου