Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

10,000 BC (2008)

Συντάκτης:
WizKid


Όταν οι φίλοι μου κι εγώ φύγαμε από την αίθουσα, οι περισσότεροι ήταν με τα μούτρα ξινισμένα. «Γιατί δεν σας άρεσε;», τους ρωτάω. Γιατί περίμεναν περισσότερα. Γιατί το trailer υποσχέθηκε ΤΟΟΟΣΑ και δεν έδωσε ΤΙΠΟΤΑ. Εμένα όμως μου άρεσε. Και ξέρετε γιατί; Γιατί δεν περίμενα τίποτα. Έχοντας δει τις περισσότερες ταινίες του Roland Emmerich (Stargate, Day After Tomorrow, Independence Day, Godzilla), ήξερα τι επρόκειτο να δω: ένα «ξερό» ψευτο-έπος υψηλών προδιαγραφών, με ανούσιους διαλόγους και μεγαλειώδη πλάνα. Και αυτό είδα. Και μου άρεσε!

Μην το ψάχνετε. Αν δεν έχετε διάθεση για ταινίες που σας αναγκάζουν να σφίξετε το μυαλό σας σαν σφουγγάρι προκειμένου να πιάσετε το νόημα, το 10,000 BC είναι η ταινία σας. Δύο ώρες ποπ-κορν θεάματος που δεν θα ξαναθυμηθείς ποτέ, αλλά ούτε και θα σε ταράξει. Είναι επίσης πολύ χρήσιμο για αϋπνίες, καθώς δεν είναι τόσο εκκωφαντικό όσο τα τελευταία extravaganza του Emmerich. Ούτε εκρήξεις, ούτε καταστροφές. Και να γίνει κάτι, εσύ θα έχεις αποκοιμηθεί… Εντάξει, πιστεύω πως καταλάβατε τι θέλω να πω. Να μην σας κουράζω.

4/10

Δεν υπάρχουν σχόλια: