Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Diary of the Dead (2007)

Συντάκτης:ChrisKiss


Έχω δει σχεδόν όλες τις ταινίες του μέγιστου Romero και είμαι μέγιστος fan της πρώτης τριλογίας «… of the dead». Έχω μεγαλώσει βλέποντας αυτές τις ταινίες μικρός στην τηλεόραση και δεν έχω την ανάγκη να αποδείξω σε κανέναν πόσο καλά γνωρίζω σκηνοθέτες και ταινίες του είδους ούτε να εκθειάσω κάτι μόνο και μόνο επειδή έχει την υπογραφή . Άλλωστε δεν έχει και σημασία διότι αργότερα κατάλαβα ότι είχαν και κάτι παραπάνω να πούνε από το προφανές. Όταν πρωτοάκουσα για το dairy of the dead χάρηκα μεν, συγκρατημένα δε και κρατώντας κάποιες επιφυλάξεις οι οποίες πήγαζαν από το προ τριετίας Land of the dead περίμενα και εγώ στη σειρά μου να δω τι μπορεί να προσφέρει μια ταινία νεκροζώντανων από αυτόν τον σκηνοθέτη εν έτη 2008. Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι μια: ΤΙΠΟΤΑ. Δυστυχώς κατακλύζομαι από μια αίσθηση απογοήτευσης και ντροπής.
Έχοντας πλέον την ντοκιμαντερίστικη προσέγγιση τύπου Blair Witch Project η ταινία μας δείχνει τις προσπάθειες μιας ομάδας φοιτητών κινηματογράφου να καταγράψουν το τι συμβαίνει γύρω τους κατά την επιστροφή τους προς τα σπίτια τους. Μπορεί κάποιοι να ισχυρίζονται ότι θέλει να μιλήσει για τα media και την επιρροή τους αλλά αυτό που εγώ είδα δεν είναι τίποτα παραπάνω από την χρησιμοποίηση του ονόματος “Romero”, αντιγράφοντας ξεδιάντροπα το ένδοξο παρελθόν που ο ίδιος έχτισε με την ιδιοφυία του. Μόνο που αυτή είναι πολύ φτηνή αντιγραφή γυρισμένη για τα αποκλειστικά για τους εφήβους της Αμερικής. Δεν υπάρχουν διάλογοι, δεν υπάρχουν ηθοποιοί και το σενάριο είναι τουλάχιστον αφελές (δεν μπορεί να σκοτώνονται οι φίλοι σου και εσύ αντί να βοηθήσεις, ενώ μπορείς, να ψάχνεις για καλύτερη γωνία λήψης). Το μόνο που σώζεται είναι μερικές καλές σκηνές gore αλλά και πάλι, αξίζει όλο αυτό την στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες τέτοιες ταινίες και μάλιστα πολύ καλύτερες από αυτήν?? Πραγματικά λυπάμαι που σχημάτισα τέτοια (προσωπική) γνώμη για ταινία τόσου αγαπημένου σκηνοθέτη αλλά ελπίζω σε μελλοντική ανάκαμψη. Παρακαλώ όποιον είδε κάτι άλλο που εγώ δεν το πρόσεξα, ας μου το εξηγήσει και εγώ θα αναθεωρήσω. Ειλικρινά. Ας μη μας περνάνε και για βλάκες όμως. Αξιοπρέπεια πάνω απ’όλα.

3+/10

Δεν υπάρχουν σχόλια: