
DarkChild
Βρισκόμαστε σε μια περιοχή της Σαουδικής Αραβίας, όπου διαμένουν υπάλληλοι πετρελαικών εταιρείων, αμερικάνικης κυρίως καταγωγής. Είναι μία συνηθισμένη ηλιόλουστη μέρα. Κάποιοι περνούν τη μέρα παίζοντας softball, ενώ πολλά παιδιά βρίσκονται στη παιδική χαρά, πάντα υπό την ισχυρή προστασία της αστυνομίας της Σαουδικής Αραβίας. Τίποτα δεν προμηνύει το λουτρό αίματος που θα χυθεί από Μουσουλμάνους εξτρεμιστές. Μία ομάδα πρακτόρων του FBI, αποστέλλεται στην περιοχή για να βρεί τους ενόχους, χωρίς όμως την άδεια της αμερικάνικης κυβέρνησης.
Ο Peter Berg στην πρώτη σοβαρή σκηνοθετική του δουλεία προσπαθεί να φτιάξει ένα φίλμ-μίγμα, συνδυάζοντας τη δράση και τη περιπέτεια με το πολιτικό θρίλερ, υπό το μανδύα της σχέσης Η.Π.Α.- Σαουδικής Αραβίας, των πετρελαικών εταιρειών και της τρομοκρατίας. Εξετάζοντας το φιλμ, από πολιτικοκοινωνικής πλευράς δεν έχουμε να πούμε πολλά. Το σενάριο έχει γραφτεί απλώς για να εξυπηρετήσει την εξέλιξη της δράσης. Εκτός αυτού το θέμα που διαχειρίζεται, αντιμετωπίζεται επιφανειακά. Ο σκηνοθέτης προσπαθεί βέβαια να κρατήσει τις ισορροπίες μεταξύ Ανατολής και Δύσης και να είναι όσο πιο αντικειμενικός μπορεί, αλλά μέσα από κάποιες σκηνές αφήνεται να εννοηθεί πως οι Αμερικάνοι είναι ανώτεροι. Εξαιρείται βέβαια, η τελευταία φράση της ταινίας(η οποία είναι και το σημαντικότερο μήνυμα που περνάει το φίλμ) αντικατοπτρίζει πλήρως τις απόψεις και τις ιδέες των δύο πλευρών, δείχνοντας μας πως ίσως είναι οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος.


7/10
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου