Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2008

Transformers (2007)

Συντάκτης: WizKid

Διαβάσατε όσα έγραψα για το Spider-Man 3; Αντιστρέψτε τα, και θα έχετε την άποψή μου για το Transformers. Άκουσα τα καλύτερα από όλους, αλλά η ταινία μου βγήκε ξινή… πολύ ξινή. Έχω πάψει πια να βλέπω τις ταινίες ως τρόπο για να περνάς την ώρα σου, και σχόλια του τύπου «το μπλοκμπάστερ της χρονιάς» ή «ταινία με δράση και τίποτε άλλο» δεν μου κάνουν πια αίσθηση. Έτσι, όπως κάνω και με κάθε ταινία, δεν είδα απλώς το Transformers. Μελέτησα μέχρι και το τελευταίο του πλάνο. Και απογοητεύτηκα. Πολύ.

«Καλά», θα μου πείτε, «πήγες και μελέτησες ταινία μπλοκμπάστερ; Αφού είναι μια ταινία δράσης και τίποτε άλλο». Ναι, αλλά ένας σημαντικός παράγοντας μιας καθώς πρέπει ταινίας δράσης είναι η σκηνοθεσία. Και ο Bay, για άλλη μια φορά, σκόνταψε στα σημεία όπου ακόμη και ένας αρχάριος θα διεκπ… Μα, τι λέω; Κι η γιαγιά μου να τη σκηνοθετούσε, καλύτερη θα ήταν η ταινία! Αίσχος! Δεν λέω, καλό το σενάριο, ΤΕΛΕΙΑ τα εφέ, έξυπνες και καλομελετημένες οι σκηνές δράσης, φοβερός ο LaBeouf, αλλά η σκηνοθεσία… αχ! Με «χάλασε» τόσο το γύρισμα του πρώτου μισού, που δεν απόλαυσα το δεύτερο μισό όσο θα έπρεπε.

Και είχε και καλή σκηνοθεσία το δεύτερο μισό, διάολε! Και στο σύνολό της, η ταινία μου φάνηκε καλύτερη από τις προηγούμενες του Bay. Αν όμως γύριζε κάποιος άλλος το πρώτο μισό, π.χ. ο Steven Spielberg (ή, ακόμα καλύτερα, η γιαγιά μου), η ταινία θα ήταν από τις αγαπημένες μου της χρονιάς. Επειδή όμως δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σ’ αυτή τη ζωή, της βάζω…

6-/10

…και πολύ της έβαλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: